środa, 18 września 2013

Pierwsze kremy BB z Korei + mały gadżecik z Chin

          Uwielbiam poranki gdy widzę że listonosz zawitał pod me drzwi i przyniósł listy. Bardzo lubię zamawiać produkty z ebay, więc raz na jakiś czas taki widok poi moje oczy:
   Zamówiłam zestaw kremów bb skin 79 by wybrać ideał, do tego dostałam dwie próbki. Zestaw zawiera 4x5ml różnych kremów, kosztował niecałe 5 funtów z przesyłką i uroczym liścikiem dziękczynnym.

     Do tego ciekawa "pałeczka"- sprężynka służąca do pozbywania się włosków z twarzy, poleciła mi ją PaulinaShow którą serdecznie pozdrawiam - zobaczymy jak się sprawdzi - kosztowała nieco ponad funta - również z przesyłką.

 Czy tak jak ja czekacie na listonosza z zapartym tchem ?

4 komentarze:

  1. lubię na ebay zamawiać chińską biżuterię; gdy później widuję identyczne cacuszka w Stradivariusach, Zarach i innych to aż smiać mi się chcę; na ebay kosztują groszę a w galeriach ceny zaczynają się od 30zł :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może mi czasem podrzucisz jakąś ciekawą propozycję :D ja w sumie biżuterii jeszcze nie zamawiałam ale widziałam zegarki geneva za grosze :D a ja kupiłam 10x droższy a prawie taki sam ...

      Usuń
    2. nie wiem jaką lubisz bizuterie; ja zamówiłam ostatnio ten naszyjnik: http://www.ebay.pl/itm/400559490656?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 i taka bransoletke http://www.ebay.pl/itm/Fashion-Gold-Tone-Rhinestones-Lover-Arrow-Cuff-Bracelet-Bangle-RDA-/350829106804?pt=Fashion_Jewelry&hash=item51af0b5674;

      ale jest wiele wiele innych też wartych uwagi;

      dodatkowo jeśli lubisz robic zakupy na Romwe to przed kliknieciem na dany ciuszek radze sprawdzic czy nie ma go na ebay - zapewniam ze jest :)

      Usuń

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.