piątek, 30 marca 2012

Garnier skin naturals BB Beauty Balm Protector

Na mój krem BB skin 79 oriental gold za długo czekałam, odpowiedzi od strony  allegrowiczki brak więc założyłam spór, a sama skusiłam się kremem Garniera. W Rossmanie była promocja i nie mogłam się oprzeć :) wybaczcie ale nie umiem obracać zdjęć na blogu, mogłam to zrobić przed wstawieniem.


 Jeśli ktoś ma ochotę odczytać skład.



 Mój jest w kolorze 02. Krem jest w trzech odcieniach, ja mam ten średni co mnie zdziwiło bo mam jasną karnację a dopasowuje się świetnie.
Po roztarciu.

50 ml to bardzo dużo, krem nie kryje bardzo ale daje ładny koloryt, jak ktoś ma ładną cerę nie będzie potrzebował nawet korektora. Ładnie rozświetla skórę, ma 15SPF więc będzie idealny na lato. Powiem szczerze że zastanawiałam się jakiś czas czy nie skorzystać z okazji i nie kupić kolejnego ale stwierdzam że może mi przyjdzie z allegro i miałabym wtedy 5 podkładów więc trochę za dużo :)
Ma dosyć ładny cytrynowy zapach i jeden minus. Gdy damy go ciut więcej by pokrył ładnie, moja cera zaczyna się świecić (nie matuje), ale puder matujący świetnie sobie z tym mankamentem działa. 

Generalnie polecam bardzo ze względu na stosunek jakości co do cery. Krem utrzymuje się długo na skórze i czuję się po nim piękniejsza, czyli spełnia swoją funkcję !
Cena ok 20 zł ( ja kupiłam gdzieś za 15 zł w rossmanie na promocji).

A Wy go macie? Co o nim sądzicie?

6 komentarzy:

  1. chodziłam koło niego, namierzałam się i postanowiłam kupić. Jednak po przeczytaniu notki Azjatyckiego Cukru o tym kremie BB zrezygnowałam. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie przeczytałam....i już taka happy nie jestem i nie używam go za często z powodu tego alko...

      Dzięki za informacje :) na tyle się zraziłam że 2go opakowania nie kupię.

      Usuń
  2. PS. Masz weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy. Mary z http://mjkv-shape.blogspot.com/ dodała fajny post - "tajniki komentarzy" jak to usunąć. Mi pomogło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o już zrobiłam to, z innego źródła ale chyba też pomogło :) dzięki wielkie!

      Usuń
  3. Ginger a co z tamtym bb z allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak że zgłosiłam sprawę policji i Allegro ma mi oddać pieniądze ... trafiłam na oszusta :(

      Usuń

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.