piątek, 14 września 2012

Prezenty urodzinowe cz.2

Witajcie dziś ponownie!

Stwierdziłam, że szybko pokażę jeszcze jeden prezencik od przyjaciółki - piękny szal/chusta zakończona frędzelkami z H&M w białym kolorze i duo dwóch małych 10ml kremów do rąk - idealnych do torebki.

Byłam u Niej niedawno, pamiętała o moich urodzinach, przygotowała wspaniały obiad, wyprawiła mnie i moją córcię do domu w siatę pysznych jabłek z małego sadu w jej ogródku. Marcelinka- moje dzieciątko - dostało przepięknego pluszowego kocyka Pony, którego z pewnością Wam jeszcze pokażę, bo jest przepiękny! Sama o takim marzyłam gdy byłam dzieckiem.

Dziękuję serdecznie Moniczce, chociaż chyba nie wie o moim blogu:*

A Wy jakie miałyście marzenia w dzieciństwie?

Pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie małe kremy. Są strasznie poręczne :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. O czym marzyłam? Może to dziwne, ale chciałam być dentystką i marzyłam o zestawie profesjonalnych przyborów :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.