sobota, 8 września 2012

Wygrana w Konkursie Make up up

Witajcie kochani!
 Dzisiaj sę chwalę, mam mnóstwo zaległych postów, ale w końcu mogę je nadrobić bo kupiłam klawiaturę - wcześniej bez niej ciężko było mi nadrobić zaległości :-)
Moja wygrana - wyróżnienie zapakowana była w piękną zieloną wstążeczkę - to moja pierwsza rzecz z Mac!
 Uwielbiam konkursy, często dzięki nim w mojej kosmetyczce pojawiają się nowości. W tym przypadku jest to duo: Crushed metallic pigment w kolorach: strawberry patch i moon rose:
                                      




Nie są mocne, ale doskonale nadają się na delikatny ale bardzo błyszczący makijaż lub na inne cienie - efekt może być niesamowity.
Bardzo cieszę się z wyróżnienia a teraz przypominam moją pracę - zainspirowaną logiem Make Up Up:
Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursach! :-)

4 komentarze:

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.