czwartek, 23 lutego 2012

Lirene selected from nature - lekki krem bioaktywnie nawilżający na dzień

Konsystencja-lekki krem, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy
Kolor-biały
Zapach- ładny, dość delikatny

Opakowanie- 50 ml kremu zamkniętego w białawej półprzeźroczystej tubce, która umieszczona była w kartoniku którego niestety również nie sfotografowałam bo wyrzuciłam :(
Działanie wg producenta - olejek z nasion winorośli właściwej z witaminą E ma za zadanie odbudowywać i wzmacniać strukturę skóry, a wyciąg ze świeżych cytryn ma wyłapywać wolne rodniki i zapobiegać degradacji włókien kolagenowych  chroniąc przed przedwczesnym starzeniem. Ekstrat z wiśni Barbados bogaty w wit. C eliminuję niekorzystny wpływ środowisla na skórę i przywraca zdrowy i naturalny koloryt cery. SPF 5
Zastosowanie- codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy i szyi
Cena - 22.99,- ja go kupiłam na promocji za jakieś 16 w drogerii natura

Moja opinia- cera trochę mi się poprawiła ale nie wiem czy to jest spowodowane kremem czy suplementami diety. Krem super się wchłania, jakoś nie martwię się że może mi zniszczyć cerę, mam wrażenie że gdy go nakładam moja skóra go połyka, eliminuje uczucie ściągnięcia. Ja na tą cenę bardzo OK, jednak, że szukam ideału i mam w planach jeszcze bardziej naturalne podejście do pielęgnacji cery w tej chwili do niego nie wrócę. Aczkolwiek ja mogę go polecić, chociaż wiem, że niektóre dziewczyny zapycha. SPF mógłby być wyższy :P

Stosowałam go w zimie niedobra ja ! Zamiast czegoś tłustego i na szczęście nie odmroziło mi pyszczka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.