wtorek, 20 listopada 2012

N*36 peeling i krem na pękające pięty

Witajcie :)
Jak widać, dzisiaj będzie kosmetyk do stóp - krem na pękające pięty i jego brat miniaturka - peeling.
Tubki znajdują się w kartoniku:Skład:

Krem ma bardzo chemiczny zapach, co nie jest jego zaletą, ale stosujemy go na stopy więc nie drażni nas jego zapach długotrwale. Stosowałam go sporadycznie, na całe stopy- choć pewnie nie powinnam. Skóra była ładnie zmiękczona, nie wchłania się bardzo szybko chociaż mi to nie przeszkadza, bo stosowałam go na noc - a na stopy wkładałam skarpetki.


Peeling jak dla mnie jest zdecydowanie za mało ścierający, nie uważam by był warty zakupu, nie widzę by dodatkowo odżywiał stopy - lecz było go naprawdę niewiele, więc mogę się mylić.

75 ml kosztowało do 10 zł.

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.