poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Paczuszka z BioDermic

Hello!

Przyszła paczuszka z firmy BioDermic... ale na testowanie muszę poczekać, więc grzecznie odkładam kosmetyki do pudełeczka! Najpierw muszę skończyć to co już otwarłam - kosmetyki Eveline. 

Niesamowicie miła Pani Maja dała mi możliwość przetestowania ich cacuszka- za co bardzo jej dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

 Szczerze pisząc, gdy zobaczyłam asortyment firmy nie wiedziałam na co się zdecydować - chciałabym chyba wszystko :) Marki wcześniej nie znałam - teraz mam okazję to zmienić!



 P.S Widzicie te czarne pudełeczka poniżej? W nich znajdują się nagrody dla moich YouTubowych widzów, pamiętajcie, że Wy też możecie nimi zostać - przecież to zupełnie darmowe!    Uzbrójcie się w cierpliwość a zostanie to nagrodzone konkursem :) Już życzę Wam szczęścia, ale wszystko po kolei. 

Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Nooo teraz u nas przesadzają z tymi cenami :( jak gdzieś zobaczyłam ponad 37 zł to sobie pomyśłałam 'ale o co chodzi???'. Mam to szczęście, że większość udało mi się kupić po 22-24 złote, więc nawet taniej, niż kosztowały normalnie, dlatego taka ilość ;)

    A co do BioDermic, muszę przyznać, że ja też tej marki nie znam. Jestem tym ciekawsza Twojej opinii i mam nadzieję, że będą Ci służyć :) Miłego testowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogóle to muszę Ci powiedzieć, że jak kilka dni temu pooglądałam Twoje filmiki na YT to jestem w Tobie zakochana! :D Masz cudowne włosy!!! Ile ja bym za takie dała! <3

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.