czwartek, 26 lipca 2012

Exclusive - maseczka kolagenowa w płatku fizelinowym


 Hello :-)


Pragnę Wam przedstawić Exclusive - maseczkę kolagenowa w płatku fizelinowym z fito-kolagenem, ginko biloba i algami.

Prezentuje się Ona tak:

 Przeznaczenie i sposób użycia ( można kliknąć na zdjęcie to się powikększy:) :

 
  Skład:
 Maseczka zapakowana jest szczelnie w saszetce. Daje uczucie nawilżenia, to jedna z maseczek które naprawdę uważam że działa. Skóra wydaje się mega odżywiona. Ja stosowałam ją dłużej niż producent zaleca i przyznam się szczerze, że odwróciłam ją jeszcze na drugą stronę, by moja skóra wchłonęła jeszcze więcej, ot moja wredna pazerność :P 

I wszystko byłoby ok, gdyby nie cena. Jedna maseczka to koszt ok.12, 13zł, ja kupiłam na przecenie w rossmanie za 10 zł. To dużo jak na jeden raz, ale wiem, że od czasu do czasu sobie ją zafunduję :)
 I jak pięknie się w niej człowiek prezentuje! Ale następnym razem nie zapomnę o oczach!

Buziaki i dajce znać czy znacie maseczki tej firmy :*

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. następnym razem muszę zrobić tak, żeby rogi mi wystawały z głowy :p

      Usuń

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.