poniedziałek, 23 kwietnia 2012

zakupy z ZróbSobieKrem.pl

Kwas hialuronowy z BU mi się skończył więc zamówiłam sobie ze strony www.zrobsobiekrem.pl , były to moje pierwsze zakupy z tej witryny. Paczka nie szła 2 tygodnie tylko kilka dni więc jestem zadowolona.

kupiłam:
1-Potrójny kwas hialuronowy 1,5% - 24,90 zł -115 ml. Podoba mi się jego opakowanie które ułatwia nabranie ilości jaka jest nam potrzebna, z BU było to utrudnione. 

2-Organiczny olej makadamia  -30ml -7,30zł. Używam go rano i wieczorem z dodatkiem odpowiedniego kremu (na dzień  lub na noc), dosłownie dwie kropelki i dwie kropelki kwasu hialuronowego. Dosyć szybko się wchłania, skóra jest gładziutka jak skóra niemowlaczka :-) mam zamiar wzbogacić się jeszcze o olej arganowy.  

3- Olej kokosowy frakcjonowany 30 ml - 4,78zł. - kupiłam go do włosów ale nie wiem do końca czy frakcjonowane olejki się do tego celu nadają, chyba gdzieś wyczytałam że nie do końca więc zacznę go stosować jak olejek powyżej, a włosy zacznę olejować najpierw oliwą z oliwek!

4-Hydrolizat keratyny- 15ml - 3,99zł. Okropnie śmierdzi :)
Hydrolizat keratyny zawiera aminokwasy, oligopeptydy i białka budujące strukturę włosów i paznokci. Zastosowany w produktach do pielęgnacji włosów nadaje im zdrowy wygląd, przywraca połysk, utrzymuje nawilżenie. Składniki hydrolizatu wnikają w strukturę włosa, wbudowują się w uszkodzone miejsca osłonek włosów - dzieki temu zwiększają ich sprężystość i objętość. Na powierzchni włosów surowiec ten wytwarza koloidy o dziłaniu ochronnym - zebezpiecza przed szkodliwym działaniem farb do włosów czy produktów do trwałej ondulacji. 
W odżywkach do pielęgnacji paznokci hydrolizat odbudowuje strukturę płytki, wzmacnia ją, utwardza, zapobiega złamaniom. Szczególnie polecany jest do paznokci żółtych z przebarwieniami, zniszczonych, cienkich o skłonnościach do pękania. " - cytat z ich strony. 
Używałam go z kwasem hialuronowym, ale mam zamiar go mieszać z odżywkami bez spłukiwania do włosów bo to co robiłam nie przynosiło dobrych efektów gdyż kwas zostawiał powłokę na włosach i robiły się sztywne.

Z pewnością jeszcze tam zakupy zrobię. A Wy jakie cudeńka z stamtąd posiadacie? Serdecznie pozdrawiam! Buziaki :)







5 komentarzy:

  1. ja te keratynę mam z mazideł, nieziemski smród ;/ ale jakie działanie <3

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na zostanie na dłużej :) i biorę udział w Twoim konkursie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniele bo keratynki trzeba ociupinkę,ja polecam pantenol plus keratynę plus hydrolat i można też odrobinę hialuronu, próbowałaś tak? Ja sobie robiłam mgiełkę do włosia z tych składników, i świetnie było, zero sztywności .

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie lecą do mnie hydrolaty i buteleczka z atomizerem,, będzie z keratynką i olejem kokosowym i hialuronkiem ale bez pantenolu bo nie mam :( mam nadzieję że podziała bo mi się włosy kruszą

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać. Od tego mam blogrolla.